Friday, July 17, 2009

antara aku dan aku

salam,

malam...
aku masih belum tido, entah mata tak boleh lelap
adui, kognitif tak stabil
terlalu banyak fikir
buntuh tiada penyelesaian
fikiran melayang jauh...sangat jauh entah kemana?
terus melayan perasaan
sunyi dan kosong sahaja
ruang terasa seperti hampagas
kenapa? entah...
aku sedang mencari sesuatu
sesuatu yang aku pun tak tahu
tapi terasa kuat ada dan aku merasainya
tersembunyi jauh dan tidak terlihat
tersimpan rapi tapi kusut
apa yang ku cari ni?
ternyata tiada jawapan
aku terus berfikir lagi
monolog semakin rancak
antara aku dan aku
aaarghhh....
aku belum mahu gila, masih terlalu awal
...
..
.

3 comments:

nm. said...

buntuh?
apa tu?
buntu ka?

heh.

mael said...

kalau ada 'h' maksudnya buntu yg teramat sangatlah tue. he he he. tidak lah aku salah eja mugkin sebab betul2 buntu..

nm. said...

oohh.
okeh okeh.
haha